23 augusti 2010

Ursäkta..

men hur fräck får man vara??
Vi har lagt ut kopparrör från några element och andra rördragningar. Vi hade tänkt lämna in dessa och kanske få någon krona för dom.
Nu är det någon som har tagit sig friheten att stjäla dom... Visst, dumt att ha dom ute men ge f*an i att ta andras grejer på deras privata egendom.
Att det var värt pengar känns ju såklart onödigt, men det handlade inte om några större summor, men att nån har varit så blåst och snott dom mitt framför bron känns mindre bra.
Jag blir så arg.
Det snurrar ju en del bilar på vår gård, vissa har varit där mer än en gång på diverse konstiga tider på dygnet och vi är inte dummare än att kolla vilka just dessa är..

4 kommentarer:

Familjen Hed Melin sa...

men HERREGUUUUD. Hur kan de bara...???
Bra att ni kollar vilka som rör sig vid huset! Ett staket med en fet grind skulle ni ha!
Kram

Anonymous sa...

Javisst, stäng in djuren bara.
Oh du Angelica, jobba istället för att sitta här och skriv.
PS. Lillsnutten hälsar.
Hasse Hub

Caroline sa...

Fy vad obehagligt! Även om det inte handlade om några större summor den här gången så är det själva känslan av att någon varit där som jag skulle tycka vara riktigt obehagligt. Bra att ni har lite koll på vad det är för bilar som rör sig i området. Jag säger som ovanstående, staket och grind skulle ni ha, om inte annat så för att markera. Kanske inte är lika lockande att bara knalla in och plocka åt sig då.

Anonymous sa...

hej !!

samma hände oss för ett tag sedan när vi renoverade vårt hus, gissa vart jag sen hitta sakerna, de var ganska lätta att känna igen skall jag tillägga. Jag hitta dem på återvinningen, dit jag for för att köpa armeringsjärn, ngn annan hade alltså lämnat in våra saker och fått pengar för dem.. ja ja så kan de vara..
mvh elis_ohman@hotmail.com i Vännäsby