18 december 2011

Vinnare!!


Årets gran i Kråkslottet!
Och så gjorde jag en MYCKET simpel vimpel! Skar papperbitar och limmade runt ett vitt/rött snöre. Men det blev lite glitter i granen iallafall!
Men nu så ska jag inte hålla er på halster längre!
Den första lotten som sambon drog ur skålen med en himlans massa lotter blev Gottegrisen så du kommer att få välja först, vilket pris du vill ha. Tavlan eller smyckena.
Lott nummer två stog det Längtans Hem på!
Sen drog jag en liten extra lott och på den stog det Vardag och flärd ! Jag skickar dig ett litet armband som tröstpris!
Jag mailar er och ni svarar snabbt som ögat så hinner ni få hem dom före jul!
Tusen tusen tack alla ni som varit med! Det var inte första och inte heller sista gången!

18 kommentarer:

dalkullan sa...

Grattis till vinnarna :)

Kram Dalkullan

Mamman i stan sa...

Men tusen tack! Gud vad roligt! :)
Och vilken snygg gran! Jag fick köpa en plastgran billigt i år och den ser ut därefter med... men plånboken ville inte mer just nu *fniss*

Tack snälla! Mailar adressen direkt!
Kram och en hääärlig julvecka och en lika underbar jul!

maria sa...

Grattis till vinnarna! :)
Fin vimpel! :)
Kram♥ Maria

Lena sa...

Grattis till vinnarna. Hoppas på bättre tur för egen del en annan gång!

Kramar

A House With A View sa...

Grattis alla lyckliga vinnare!!!!!

Kraaaaaam till bloggerskan :)

/aka

Vardag och flärd sa...

Stort tack, jag blev så GLAD! Har mailat adressen.
Kramar Eva

Jenny sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen Angelika!

Vilken fin gran!

Ha en mysig julvecka!


Kraam Jenny

Handgjorda drömmar sa...

Superfin gran! Och vimplarna blev verkligen kanon :)
Stort grattis till de lyckliga vinnarna och TACK för fin utlottning.
Kram Marie

yllenystanet sa...

Vilken gullig vimpeljirlang :-). Stort tack för ditt/ert fina julkort, de är verkligen underbara!

Jag hoppas verkligen att du kryat på dig igen och kommit ur sängen. Lät inge vidare.

Vi som inte har hunnit ses ännu :-(...har inte gått ihop under hösten. Det får bli ett litet nyårslöfte till nästa år. ;-)

Blir det utgång under julen? Jag ska försöka höra av mig på telefon om inte annat.

Megakramar,
Yllet

creando sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! Kramar Kicki :)

vardaxlyx sa...

STORT grattis till den lyckliga vinnaren =)
Massa kramar till dig denna tisdag!

Joanna Björkqvist sa...

Grattis till vinnarna!

Härligt med gran, så det blir lite julstämning!

Kram!

Lottas Fotografi sa...

Vilken vacker simpel vimpel! Tack för tipset!
Önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Lotta

Tessan sa...

grattis till vinnarne och vilken fin fin gran
kram :)

Mamman i stan sa...

Hej söta du!
Min vinst kom idag - helt sanslöst vad snabb du är! :) Och får man lov att säga att det var PRECIS den vinsten jag hoppades på!!! Jag ville sååå gärna ha tavlan! Den kommer pryda min lilla sovalkov eller stående på min svarta hylla (som kommer upp imorgon) ovanför soffan! Den kommer synas iaf!!

Tack igen och ha en helt underbar jul!
Kram!

Asta sa...

Fin gran! Här blir det inte någon gran i år, om man inte räknar in grangolv. Vi hoppas i alla fall kunna byta golvet under ledigheterna.
God Jul!

Kristina sa...

Grattis till vinnarna! Vilken fin gran och fin vimpel!
Ha en fin julvecka!
Kram Kristina

Mamma C sa...

Vilken fin gran ni har,, och ett stort grattis till vinnarna.
Kram mamma C