30 september 2010

Grattis!

Nu avslutar jag röstningen på smyckena!
Det svarta halsbandet vann röstningen och det lottades till Berith!!
Men vad ska jag med de andra två till??
Lottat dom med och armbandet kommer att skickas till Annica Martin och det vita halsbandet går iväg till Nickie!
Jag återkommer till er för adresser!
Vill samtidigt tacka för alla fina kommentarer! Det värmer i hjärtat!

Vad händer i övrigt? Jo, både jag och Stefan har kli i fingrarna på att få börja (igen) med tvättstugan! Elektriker väntas och sen ska det bli åka av! Ja, inte med elektrikern utan med renoveringen! Spacklas fall för brunnarna, läggas golv, tak, väggar och inredning mm mm
Nu har vi varit still länge nog och det ska bli så kul att börja igen!
Taket börjar bli klart! Återstår, vad jag kan se, är stuprören och skorstenarna. Och kanske lite annat grejs som jag som inte är takläggare inte har en aning om! Men fint ser jag att det blir iallafall!

I helgen ska jag börja min fotokurs som jag fick i födelsedagspresent! Spännande! Kanske det blir lite bättre bilder här på bloggen sen!
Bloggar nu på min nya dator! Va barnslig man (jag) blir när man får nya saker! Kan sitta i timmar och bara fippla!

Vi hörs och syns!

(bild från nov -09)

Inga kommentarer: