21 februari 2010

Vilken dag!

Jag är SÅ nöjd!
Skrubben som Stefan har haft som "garderob" och vi-ställer-den-här-skiten-här-skrubb, har jag nu gjort om till MIN garderob!
Nu kan jag med andra ord se vad jag tar på mig på mornarna, då jag kliver upp före Stefan och inte direkt vill knäppa på taklampan och rota efter kläder när han fortfarande sover så tyckte jag att det passade sig att jag stuvar in mina kläder här istället!
Och det jag är mest nöjd med är att jag gjort ALLT alldeles själv! :)

Annars har det varit lite "kaos" här idag.. varmvattnet frös så det har stått fläktar, kupévärmare och hårtorkar nere vid vattenledningar och vid vattenberedaren..
Per har varit här och hjälpt till nere! Men det var ju typiskt att det skulle krångla med annat just idag.
Stefan har snickrat och skottat tak så det har varit full rulle hela dagen.
Nu ska vi lägga oss i soffan och bara vara då vi knappt sett varandra idag!


Före..

Under..
Klart!

Och alla saker på plats!

Inga kommentarer: