3 mars 2013

Spinnvasan och någon solstråle!

Idag hälsade solen på! 
Igår var det delvis oväder med snö och blåst. Det vänder fort kan man säga.
lackat golv, renovering, furugolv 
Solen tittar såklart även in i tvättstugan... 
Idag har jag och en av mina systrar varit på med på Spinnvasan! Kul men jobbigt såklart.
Lär kännas i benen imorgon om jag säger så, men jag är stolt som klarade det!
Igår hade vi kalas för sambon som fyllde år, så då var det kakor och tårta upp över öronen och idag har det varit kalas för svägerskan. Så en cykeltur var kanske på sin plats.. eller ja, tiden blev som känt 3:50:48.
Ha en go vecka!

14 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Så trevligt med en "ny" blogg. Ser jättetrevligt ut.

Visst var det ett riktigt busväder i natt. Hade lite svårt att sova på grund av stormen..
Tur att den drog vidare snabbt!!

Kramen jenny

Isabelle sa...

Men gud så fint det blir!! Otroligt! :-D

Kram!

CreandoPhoto sa...

Vad betyder det? Spinnvasan? Spinnar man i typ 10 timmar då eller? Phu!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Från start tills dess att förste man gått i mål! Jag håller med, puh!

Annaochlivet sa...

Wow vad duktig du är! Härligt jobbat tjejen:) Låter som en härlig helg! Ha en fin vecka nu! Kramar från mig

Maria sa...

Hurra för sambon och för dig som kört spinnvasan och för den fina bakgrundsbilden/mönstret! Lovely!!!

Önskar dig en finfin vecka med massor av bra-i-magen-känslor!!!

Kram♥

Lena sa...

Kan du gå idag? Så imponerade med ert spinnande!
Köksbilderna lockar till mer...


Kramar

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag är faktiskt förvånad själv, men benen är helt okej idag! Det känns men jag trodde att jag knappt skulle kunna gå.

G:a Affären sa...

Grattis i efterskott till din sambo! Men med spinnvasan har nog både kakor och tårta "försvunnit!
Golven blir så fina med lite åt det grå i lacken.

Kramar
Cia

Vita Lyckan sa...

Hej vännen!!

Vad fin den nya bloggen är! Jag har typ dött under vintern. Ingen energi alls och inget bloggande. Den där tegelväggen var grymt fin! Äkta tegel eller fusk?

Kram, kram!

Jenny sa...

Men vad jobbigt att spinna så länge, det gjorde du bra! Vi kalasade hos svärmor i söndags vilket kändes rejält eftersom jag varit sockerfri hela veckan före. Man verkligen känner vad sött allt är ... Fast gött!

Kram,
Jenny

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Den är jätteäkta :) Framknackad by me, my self and I
Sen har jag spärrmålat den med en egen blandning med lite pigment i för att det inte ska vara så terakottaröd! Krams!

Allt och/eller Inget sa...

Vilken fantastisk tegelvägg!

Kram Linda

an angel at my table sa...

Oj oj vad fint kök ni kommer att få!!! Ni är så duktiga. Vart bor ni i Hälsningland? Inte i närheten av Bollnäs jag ska dit i Påsk det skulle vara så kul att se ert fina hus irl!!! Allt gott

Mari