24 januari 2013

Tävling!

Tillsammans med inredningsbutiken Inredum pågår nu här en tävling, där priset är ett presentkort på 300 kr hos Inredum.se 


För att vara med och tävla vill vi att du gillar Lilla Kråkslottet på Facebook här>> och Inredum på Facebook här>> samt att du svarar på följande fråga:
Vilket företag och produkt vann 
FORMEX Formidable pris 2012?

Vill du ha en extra chans så får du gärna länka till Lilla Kråkslottet och Inredum på din blogg och berätta om tävlingen!

Skriv de rätta svaren i kommentarsfältet, tillsammans med ditt namn på Facebook samt om du har länkat.

Pågår tom 130207
Presentkortet är giltigt tom 1 mars -13


Lycka till!

17 kommentarer:

Cissi sa...

Jag gillar Inredum och Lilla Kråkslottet på Facebook!
Formex Formidabels vinnare för 2012 är företaget Klong med sin Vas Fanny!
Länkar från bloggen!

Mamma C sa...

Vilken tur att man fick vara med även om man inte har facebook.
Jag länkar på min sida.
Formex vinnare för 2012 är företaget Klong med sin produkt Vas Fanny
Kram Mamma C

kråke sa...

Wow vad långt ni har kommit med köket och vilken snygg tapet! Ni är fantastiskt duktiga!:)))

Kram på dig och ha en härlig helg:)

kråke

Anonymous sa...

Hahaha, jag är mer än lovligt virrig just nu tror jag! :)

Ok, jag har svarat på FB...men nu tar vi det här också då!

Svaret är att Klong med produkten Vas Fanny vann Formex Formidable 2012.

Ja, jag har gillat och eftersom jag inte har någon blogg har jag istället delat på FB...där jag heter Anne-Marie Ami Olovsdotter.

Ha det gott!

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Förvirring ingår litegrann i vardagen! Men nu känns det glasklart! Kram!

Britta sa...

Gillar och Gillar :D

Klong vann med den urläckra vasen Fanny.

Tack för en fin tävling och därmed tipset om Inredum. De har ju massor av fina saker som jag älskar :D :D :D

Villa Björkenäs Backen sa...

Halij vännen!

Hoppas att ni mår bra :)
Tack goa du fö dina hälsningar...!
Härligt när man har en sån go person som du som peppar med renovering.
Men visst skulle man vilja trycka på en knapp ibland så att allt blir klart:)
Men det bästa blir när man gör sakta.
Jag har skrapar snart med trappen ;)

Ha nu en toppen helg !
Kämpa på ni med :)
Kul med våra Skafgerier Nu har vi köppt vitt och grått Linoljefärg till dom Rutigt blir de nog :)

Ha en fin helg ! Kram.kram.kram

LOPPISLIV sa...

Hejsan! Vad fint ni får i ert hus, golvet är så charmigt och tapeten blir kanonfin. Jag blev helt kär i er nya rostfria spis, ser galet snygg ut. Får man fråga vad är det för märke och om det är el el gasol??
Ha nu en toppenfin söndag!! Stor kraaaaam Paula

LOPPISLIV sa...

hmmm som jag stavar...fniss... el el = el eller :-)) Kram igen //P

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Villa Björkenäs Backen sa...

Haloj vännen!

Hoppas att ni har det bra !
Här hemma har vi sjukstuga så det har inte blivit så mycket av renoveringeng.
Men så är ju livet.
Blev lite nyfiken när såg hos Paula att din sambos dotter har epilepsi.
Vi har också en sln med det.
Är det nått med induktionen? Ljuset?
Nu ska jag vila och kansle orkar jag göra försra strykningen på Skafferie golvet :)
Du ska få se sen ;)
Ha en fin söndag ! Kram.kram.kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Tack för ditt snabba svar ! :)
Då ska jag kolla med J läkare om även han kan bli påverkad av det.
Vi kommer ju ha både gas och induktion.
Mikro har vi inget ;)
Och jag trir faktiskt inte att vi ska ens köpa.
Är det så att det är kramframkallande ?
Har hon svår Epilepsi? Hur gammal var hon nu ?
Ha det gott ! Kram

Anonymous sa...

Gillat båda sidorna på fb, där jag heter Kim Östlund
Företaget som vann heter Klong och produkten dom vann med heter Vas Fanny!
Har tyvärr ingen blogg...

//Kim Östlund

Anonymous sa...

Jag har gillat båda sidorna på FB med mitt namn Tina Carlström.

Svaret på frågan är förtaget Klong med vasen Fanny!

Hälsningar Tina Carlström
christinecarlstrom@hotmail.com

Cissi sa...

Oj, jag har missat att man skall skriva sitt namn på Facebook, där heter jag som jag heter, Cecilia Winge. :-)

Kylie Larsson sa...

Gillar båda sidor på Facebook med namnet Kylie Aaron Larsson

Svaret är: Vasen Fanny från företaget Klong

kylielarsson@gmail.com

Anonymous sa...

Jag gillar både din blogg o Inredum på FB! Företaget som vann heter Klong och vasen Fanny! Håller tummarna!! Iiiih! Anna Wahlqvist, annawahlqvist@hotmail.com