2 juli 2012

Det där med peruken..

Den var till för ett uppträdande vi gjorde på min halvsysters 50-års kalas!
Till Sister Sledge´s låt We are family, dansade vi en himlans snygg dans!
Iklädd paljettklänningar och afroperuker!
8 stycken var vi, därav en var födelsedagsbarnet! Alla i olika färger!
Sen hade jag och mina två systrar satt ihop en liten sketch baserat på "interna" skämt!
Inblandad, som här på bild, jag som David Hellenius, men såklart även Martin Stenmark och Ove Sundberg, där systrarna stod bakom maskerna! 
Det var en så kul kväll och festen dom ordnat var hur bra som helst! Många modiga talare och bra underhållning i form av ett band från Rättvik! Tack Lena för en rolig kväll!!
(Jag har inte frågat någon av de andra om jag får lägga ut bilderna från kvällen än så vi håller tillgodo med en Sister och en Hellenius!)

Idag har vi jobbat nere! Sambon fixar vidare med öppningarna mellan alla rum och jag började sätta taklist. Behöver jag tillägga att gersågning inte är min favoritsyssla? Men 4 hörnmallar, två för ytterhörn och två för innerhörn, är gjorda så all hjärnverksamhet behöver inte användas vid varje sågning! Höhö!

Glöm inte tävla här, om sommarsmycken. Sista dag på torsdag!

Nedräkningen till semestern har börjat. 4 dagar till att lyssna till klockans alarm.

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Kan tänka mig att det var ett trevligt partaj det där :)
Härligt med semestern i antågande. Själv har jag två nätter ojobbad. Torsdag och fredagnatt sedan behöver jag inte heller ställa klockan. Eller förresten det gör jag ju aldrig annars heller. Fördelen med nattjobb, haha
Kram

Sara sa...

Ser verkligen ut som ni haft en toppen kväll =))
Skulle bara tipsa dig om min tävling jag har så kan du vinna en liten vit söt brandsläckare.
Hoppas att du får en fin dag!
Kramar ifrån mig

Sofia sa...

Bilderna talar sitt rätta språk, ser ut att varit en kul fest & det kan behövas varvas lite när man har ett sånt renoveringsobjekt som Ni. Ha en bra dag<3

MammaElva sa...

Hihi, vad kul det ser ut att vara!

Ika sa...

Mallar är verkligen det bästa, varför gör man dem inte oftare?

Anonymous sa...

Det är helt ok att publicera bilder av mig här.
Tack för sist ��

Martin Stenmarck