18 oktober 2011

Jag vill ha..

en sån här!
pennvässare
Ja! En pennvässare!

8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Jag tycker det ser ut som en pennvässare men ...... vad är det?
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Det är ju inte långt till jul så du får väl önska av tomten ;)
Kram

Helene sa...

Jag med :-)

Klassiker!

Kram Helene

creando sa...

Hmmm, vad är det? Köttkvarn? Eller är det en mycket effektiv pennvässare? Väntar med spänning på svar! Kramar Kicki

Anna sa...

Jasså! Varför det? Vi har nog minst än i varje klassrum hem och jag tycker de är fula som attan! Eller så är det så bara så att det man har uppskattar man inte!
Kramen!

underbarahem sa...

Har haft något liknande, men var är den?

Kram Birgitta

Jenny sa...

Snygg!
Kommer ihåg när man fick gå fram till frökens kateder och vässa pennorna, hon hade nått liknande när jag gick på lågstadiet i början av 80-talet:)

Kraam Jenny

Tessan sa...

Haha,jag håller med ´Jenny,jag minns med att man fick gå fram och vässa pennan men jag tycker att denna liknar som sagt innan en lite köttkvarn med :)
Kramizar Tessan