25 september 2011

31..!

Dagens bild! Jag kan väl inte säga att jag närmar mig detta, det vore att ljuga, då jag ibland redan står i återvinningen! :)
Jag tycker den är så bra den bilden! Säkert fler än jag som känner sig som hon till höger, tänkandes "jaha då står jag här igen, f-n"

Annars inga spännande bilder idag för jag har inte gjort något mer sen sist. Igår blev det en liten utflykt tillsammans med mamma och min ena systerdotter, 5 år, till grannbyn! Lite handling bla! Lite tavlor inköptes bla då jag fått några beställningar! (SÅ roligt att tavlorna är omtyckta!)
Mamma ville även passa på att titta till på gravarna och lilla H utbrister förfärat när vi kommer in på kyrkogården "Oj vad många som har dött här" och ni skulle ha sett hennes min när vi för kul skull tittar in i kyrkan och helt plötsligt börjar någon spela orgel. Då var det INTE kul att vara kvar.
Resten av kvällen blev det städning och bakning (OCH faktiskt en paketöppning redan då!) och nu på morgonen ska jag göra klart tårtorna. Det blir smörgåstårta och marängtårta. Efter gårdagens kanske mindre lyckade ugnskontroll så blir det spännande att se vad det blir för mästerverk! Bagare ska jag nog inte bli iallafall!

Har ni föresten sett "Partaj" på femman? När dom gör sketcher LIGGANDES? Jag höll på att vika mig av skratt igår! 
väldigt ung Kråka
Här har ni Kråkan i ett yngre format, men som idag firar 31 år!
Herrejösses, min pappa sa till mig när jag var liten att när du blir större kommer du tycka att tiden går alldeles för fort och åren bara springer iväg. "Säääkert. Det här sommarlovet kommer aaaaldrig ta slut" tänkte jag då. Nu känns det som 100 år sen jag ens hade sommarlov och pappa har så rätt, tiden springer iväg. Jag måste bli bättre på att fånga upp det fina!
Ha en skön söndag, det ska jag! Tillsammans med min familj!
Kram på er!

15 kommentarer:

Tina sa...

Så söt du var, det är du säker nu med!!

***GRATTIS***

Kram Tina

Anna sa...

Stort grattis på din födelsedag, Angelica!
Hoppas du får en alldeles underbar dag och blir uppassad ordentligt! Å 31 är väl ingen ålder :)
Fast jag sa inte säga något som var värsta 30-års krisen! Vad tar livet vägen?

Kram på dig!

KÄRLEKEN TILL INREDNING sa...

STORT GRATTIS från mig! Hoppas du får en underbar dag! Kram Linda

Lena sa...

Önskar dej en fin dag idag!

Grattiskramar!

Lena

Helena sa...

Grattis på födelsedagen! Tårtorna blev nog hur fina och goda som helst skulle jag tro. Ha en fantastiskt fin dag och se till att bli bortskämd till tusen! Kram kram /Helena

Anonymous sa...

Pussar och kramar på din födelsedag vännen,tack för att du är en del av mitt liv,jag önskar dig allt gott denna dag och alltid
kram Tessan/hemmakär

Ord & Känsla sa...

Grattis på din dag!
Gulligt kort på dig!
Hoppas dagen blir bra med sol och presenter:)

Kram Helena

♥ Carina ♥ sa...

Grattis!! Hoppas du får en fantastisk dag!

Jag ler åt H:s kommentar på kyrkogården :)
Jag försökte skriva ner i en lite bok roliga kommentarer som våra barn sa när dom var små. Ganska roligt att läsa nu och skratta och minnas...
Kram

underbarahem sa...

Grattis på födelsedagen, ha en underbar dag...

Kram Birgitta

Att vara någons fru sa...

Hipp hipp hurra!!!

färgtrappan/m-l sa...

Grattis!!! Hoppas du har en häääärlig dag :))
/maja

Anneli sa...

Stort GRATTIS!

Vilket gulligt foto.....

Hoppas du har en fin dag,
kram Anneli.

Gamla skolan-Jennie sa...

Hipp hipp HURRAAA för dig idag! Vilken fin helg du fick! (om du hade samma väder som jag så klart :) ) Då är vi jämngamla du och jag! Hoppas att du har blivit riktigt bortskämd med tårta och paket!

Kram på dig!

Stina sa...

Grattis i efterskott!

Ika sa...

Vill med fånga dagarna mer....har fått ett tråkigt besked från en kollega så man blir lite extra omtänksam mot sin gubbe hemma o vill ha lite till av honom så att man inte glömmer av honom till nästa stund.