7 november 2010

Kanallös





I helgen har det varit lugnt här! Lite pyssel har det blivit iallafall. Några nya och några gamla kort!
Igår var vi på festtillställning här i byn :) Trevligt var det och bara lite trött idag! En trevlig by vi har hamnat i det här!
Vår boxer har slutat fungera så nu är vi utan kanaler.. så ikväll blev det lite film istället! Robin Hood, den kan vi rekommendera!
Nästan lite skönt faktiskt! Att vara utan tv. Inte för att vi tittar mycket på tv annars heller.
Det tar väl minst en vecka innan vi får en ny, så här kommer det att pysslas gissar jag, till veckan!!
Vi ska leta ett litet bord/skrivbord som jag kan ha till smyckesgrejerna. Att ligga på  golvet är inte det mest ergonomiska. Men vart vi sen ska placera det vet vi inte. Vi har ju så lite utrymme. Hehe! Tänk sen när vi gör om köket här uppe till pyssel/kontorsrum!! Har redan många idéer till det rummet!
Ha en bra vecka!!

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina smycken du gjort och ja ibland kan det vara skönt att "slippa" TVn ;o)
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Familjen Hed Melin sa...

Du är så duktig!
Min tvillingmammakompis Christina funderade hur mkt ett halsband kostar, hon vill ha ett liknande mitt! Men inte exakt lika vill jag.... :) Det är ju en gudmorsdesign på mitt..
Kramar