10 oktober 2010

Tvättstugan

Imorse när jag klev upp tänkte jag att klockan i köket måste ha stannat under natten..
Men nej då, den VAR halv 12. HALV 12. Så länge tror jag aldrig att jag har sovit. Isåfall var det väldigt längesen! Men vi behövde väl den sömnen gissar jag.
Under resten av dagen har vi varit nere och satt gips och flyttat en del av en vägg.

Så här har det sett ut under resans gång.
I vintras slet vi ut kök, vägg, delar av golvet mm

Nu ligger här spånskivor på golvet, gips är satt på väggarna samt att det är på gång gips i taket!

Skönt att vi äntligen kunnat börja här igen!

3 kommentarer:

where the forest end... sa...

Ibland måste man ju sova ;)
Men det grejas det och donas endå ser jag!!

Men varför heter ni "lilla kråkslottet" när ni bor i ett STORT slott??

Familjen Hed Melin sa...

OJ inte likt Jansson att sova så! Det känns som att jag skulle kunna sova så också om jag fick, men de två små liven vill inte att mamma och pappa ska sova så det håller oss vakna i skift...
Härligt att ni kan börja igen, hoppas att det flyter på nu!
Miss you!
Kram

Kim Nicolai sa...

Angelica gikk i hi for 1 natt :)